אירוע חורפי אבל מחמם לטפטפים

 אירוע בלוגרים חורפי של טפטפים התקיים ממש הערב. קצת תודות ובעיקר סיכומים. ככה זה כשחוזרים מלאי אדרנלין

בזמן האחרון כששואלים אותי מה אני עושה אני קצת מסתבכת. אני עושה כל מיני דברים ולא את כולם אפשר להסביר למי שלא חי בעולם הדיגיטאלי וברשתות החברתיות. כן כבר השלמתי עם זה שלחלק נראה שאני סתם גולשת להנאתי בפייסבוק או כותבת משעמום. וכן השלמתי עם זה שאפילו אמא שלי או חמותי לא ממש מבינות מה אני עושה.

אז נתחיל מהקל –  אני יועצת להורים אבל מוצאת את עצמי מעדיפה בשנה האחרונה לכתוב על זה יותר מאשר  להנחות ובעיקר להעביר הרצאות. ותוהה כל הזמן איזה אפקט יש לכתיבה על הורים ומה ההבדל בין הרצאות לבין הנחייה (ברור שיש הבדל אבל האפקט וההשפעה). מי שלא מכיר זה הטור ב YNET

חוץ מזה לפני 5 שנים חזרתי לאהבה הישנה שלי- כתיבה ועריכה. אני עורכת תוכן לאתרים ולחברות גדולות ובמקביל בונה אירועי תוכן לפעילים ברשתות החברתיות. אם אתם לא חיים ברשת אין לכם מושג על מה אני מדברת נכון? אז קבלו הצצה ליום ממוצע ומרגש והפעם אירוע למותג טפטפים מבית כצט.

טפטפים3

מזמן החלטתי לעבוד רק עם מוצרים ומותגים הקשורים לתחומי הורות, משפחה וילדים. אבל כאלה שאני מאמינה וניסיתי אותם. כצט היא חברת תרופות ותיקה אבל הורים מזהים אותה בעיקר עם לוגו הפיל והחיות ומוצרי טפטפים וטיפטיפות. את אירוע טפטפים הפקתי ובניתי עם טלי בריל, אותה אני מכירה מכיתה א בערך 🙂 והרשת הפגישה אותנו לפני 6 שנים שוב.

באמצע ההכנות לאירוע  מצאתי את עצמי עם ילד אחד מקורר מאד והשימוש במוצרים היה רלוונטי מתמיד.

טפטפים4

השתמשתי על האף העדין שלו באפג'ל, ג'ל מיוחד המונע ומטפל בגירוי שנגרם מניגוב האף, אתם בטח מכירים את זה. הפצפון טען שאני מנסה עליו את העבודה שלי, אבל כשהתעורר בבוקר בלי האדמומיות הנוראית שהיתה שם בערב הוא אימץ את האפג'ל ומרח לבדו על האף.

בין הטיפול בחולה הקטנטן, מה שכלל בעיקר השלמת שעות טלוויזיה שלו וניסיונות שלי לשכנע אותו לאכול קצת, התבצעו ההכנות.

הצצה להכנות

טפטפים2

טפטפים1

ומההכנות לשולחן הממותג

ולעוגיות והקאפקייקס המדהימים מיכל ושירן מביסקוויט, שתיים שפגשתי  ומאז אני אוהבת במיוחד וכבר בתכנון עוד אירועים ביחד.

DSC_0394 (1)

ורד יפה חאיק בטיפים על קטנטנים מקוררים ועל תזונה כשחולים.

3432

 וכמובן תודה ענקית לאירית ולעדי מטפטפים וטיפטיפות, שנתנו בנו אמון להרים ערב שכזה

אירוע1 אירוע2

ותודה לטמיר כהן על הצילומים ועל התמונות. סוף כל סוף גם לי יש תמונות של עצמי.

אירוע9

טלי ואני נהנות מהארגון שלנו ומהערב גם 🙂

אגב מישהו רוצה להתנסות באפג'ל? יש אצלי דוגמיות אז שלחו לי כתובת ואשלח בדואר 🙂

 

לפוסט של טלי בריל

פורסם ע"י

אמא לארבעה הכי מקסימים בעולם. חיה ונושמת רשתות חברתיות. עורכת תכנים ויועצת אסטרטגית. אוהבת לבשל, לקרוא המון ולארח. לא מפסיקה לכתוב, וחייבת פעם בשבוע, גם בחורף, להגיע לים. מכורה להסתובבויות בחנויות עיצוב ובחנויות וירטואליות. בטוחה שביום ממוצע יש יותר מ 24 שעות וששינה ופחמימות זה לחלשים. מחזיקה 2 קבוצות פייסבוק על חינוך והורות. מייעצת להורים. מתווכחת עם מורים. ובסך הכל את כל היתר אתם יכולים לקרוא כאן. חפש

כתיבת תגובה