נָתַתָּ – קִבַּלְתָּ!: המלצה על משחק

משחקם חינוכיים שכדאי הכיר. סידרת נתת קיבלת. ממליצה לחפש לקראת החופש הגדול 

כבר הרבה זמן אני רוצה להתיישב לכתוב את ההמלצה הזאת, על המשחקים המדהימים של מיכל לאופר נתת- קיבלת. המשחקים מסדרת נתת- קיבלת מיוחדים ומקסימים אולי כי הם בדיוק ההפך מהדרך בה כולנו חיים היום, בניסיון לחטוף הכל מהעולם, להצליח ולחפש אושר. המשקים עצמם מתקשרים ביני לאיזו אמת בסיסית שניסו להסביר לנו פעם שהינו ילדים, שבמקום לרוץ אחרי האושר אנשים חיפשו שימחה ובמקום לחטוף מהעולם אפשר היה לשתף ולתת.

הילדים שלנו חיים בעולם הפוך, הדרישה מהם להצליח, להשיג ציונים טובים, תעודה טובה וכמובן  אחר כך כסף. מיכל מסכימה: "רבים מהמשחקים לילדים כיום מעודדים  תחרותיות, מרפקנות צבירת רווחים על חשבון האחר, ואפילו אלימות. חיפשתי דרך  אחרת, שתנסה להעביר לילדים  את הערכים של נתינה של ו"אהבת לרעך כמוך". הילדים נהנים מאוד מהמשחק, ולא מרגישים שהוא טרחני ו"מחנך", והמסרים שלו נטמעים בהם והם יכולים לקחת אותם איתם ככלי לחיים. אני בטוחה שגם ההורים מחפשים זאת."

נתת קיבלת

"כשאנחנו נותנים אנחנו מקבלים בחזרה", הסבירה לי מיכל לאופר שהיא אשת תוכן, יזמית, אמא, ומומחית בשיווק לילדים שהגתה את רעיון " נָתַתָּ – קִבַּלְתָּ! " והזכירה לי שרוב הילדים ואולי רוב האנשים שאני מכירה מעדיפים רק לקבל ומתעלמים מלתת. משהו בעולם המודרני.

ילדים גם משחקים פחות במשחקי קופסה ומעדיפים טאבלטים ומחשבים, שם העולם הווירטואלי מאפשר לשתף לייקם אבל לא באמת להקשיב. המשחק מאפשר דרך נוספת לשחק איתם ולדבר על ערכים. תתפלאו כמה ילדים ישמחו לשחק אתכם במשחק קופסה ולהקשיב לכם.

מומלץ מגיל 3 ומאפשר משחק הורה וילד או בין האחים.

ללא שםנתת קיבלת משחקים מבית טוב

אז מה ניתן למצוא בסדרת המשחקים נתת קיבלת?

סולמות ומורדות-כי רק עם מעשים טובים  מטפסים מעלה 'לוטו נתת קיבלת, משחק זיכרון ומשחק רביעיות

ניתן להשיג  אצל מיכל לאופר: 054-4584223, www.natatakibalta.co.il

אגב משהו כדאי לדעת, בהמשך לתפיסת עולמה של מיכל חלק מהמשחקים נתרמים בשמחה לילדם חלים או נזקקים

 

המלצה נוספת למשחקים

 

 נתת קבלת

 

פורסם ע"י

אמא לארבעה הכי מקסימים בעולם. חיה ונושמת רשתות חברתיות. עורכת תכנים ויועצת אסטרטגית. אוהבת לבשל, לקרוא המון ולארח. לא מפסיקה לכתוב, וחייבת פעם בשבוע, גם בחורף, להגיע לים. מכורה להסתובבויות בחנויות עיצוב ובחנויות וירטואליות. בטוחה שביום ממוצע יש יותר מ 24 שעות וששינה ופחמימות זה לחלשים. מחזיקה 2 קבוצות פייסבוק על חינוך והורות. מייעצת להורים. מתווכחת עם מורים. ובסך הכל את כל היתר אתם יכולים לקרוא כאן. חפש

כתיבת תגובה