ספרי בנות חדשים על המדף

אני לא נוהגת לשייך ספרים לבנים או לבנות אבל בשנים האחרונות יש יותר ספרים מגדריים שמעוצבים וקורצים לבנות. אם פעם הכרנו את האסופית או נשים קטנית" כספר בנות, אבל שגם בנים יכלו ליהנות ממנו, הספרים היום הרבה יותר מנצנצים ונראים נסיכותיים. העטיפות רובן ורודות ואפילו בולטות ויוקרתיות.

מודה שלא החלטתי אם זה טוב או פחות טוב, אבל בעולם בו ילדים בקושי קוראים כל מה שינצנץ על המדף וישכנע ילדים לקחת את הספר ולזנוח לשעה או שעתיים את הטבלט, מבורך בעיני!

 

מועדון הנסיכות

ויואן פרנץ

הוצאת ספר לכל

הספר ה30! בסדרה מועדון הנסיכות. גם הוא ורוד ומנצנץ ומתוק. גיבורת הסיפור היא הנסיכה זואי, אבל לידה מככבות נסיכות נוספות. הנסיכה זואי נמצאת בסוף שנת הלימודים. היא יכוה להביע משאלה אחת שתתגשם אבל צריכה להחליט באיזו משאלה לבחור. הספר חיובי ומשלב מסרים חיוביים ומחשבות על החלטות.

הנסיכה שרלוט ונשף יום ההלדת

 

הפיה שירי

מאת מרטינה דירקס

הוצאת ספר לכל

סדרת הפיה שירי מוגשת בכריכה מנצנצת ומתוקה להפליא ומיועדת לראשית קריאה. היא מתרחשת בארץ רחוקה ובממלכה קסומה. שירי היא פיית ים שני שמגשימה משאלות רק בימי שני. היא גרה בקופסת נעלים, איך לא- ורודה, ומנסה להגשים משאלות, גם אם לעיתים זה בהחלט לא פשוט.

במהלך הספר היא עוברת הרפתקאה כאשר היא מחפשת מגפי קסמים.

ספר מתוק שהוא חלק מסדרה על עולמן של הפיות

הפיה שירי

עפה לבית ספר לפיות מעבר לקשת.

מאת מרדית באדג'ר

הוצאת ידיעות אחרונות

ספר על פיה לא טיפוסית, שהורסת קסמים ומסתבכת כל פעם בבעיות חדשות. היא נשלחת על ידי סבתה הקשוחה לפנימיה מעבר להרי הקשת ששם אולי תשתפר ותשתנה. שם מעבר לקשת לא משעמם המוסכמות ממשיכות להיות מופרות.

מעניין ומיועד לראשית קריאה ולילדות שלא תמיד מתנהגות כמו שדורשים מהן

יומני החנונית

מאת רייצל רנה ראסל

הוצאת ספר לכל,

אין ספק שזה אחד הלהיטים החדשים והמוצלחים. סדרה שתפסה את הבנות כבר בגילאי 9. בעוד יומנו של חנון היה להיט כללי יומני החנונית קורצים יותר לבנות והפכו לשיחת היום. הספר השישי יצא עכשיו והוא מסתמן כלהיט חדש.

על מה המהומה? "יומני החנונית – סיפורים מהחיים של גברת-הכל-יודעת לא-ממש-חכמה". גיבורת הסדרה, ניקי ג'יי מקסוול, שאמא שלה קנתה לה יומן בה היא תוכל לכתוב את מחשבותיה ורגשותיה, היא החנונית שמככבת בסדרה. הספר השישי מביא את עלילותיה של ניקי מהרגע שגליתה שברנדון יהיה צלם בעיתון בית הספר , אז היא מתחילה לגלות עניין בכתיבה. קלואי וזואי ממליצות לניקי לפנות לברנדון על מנת שיעזור להן למצוא תפקיד מתאים בעיתון. אך כמובן שמקנזי מפריעה לכל המהלכים ורק ברגע האחרון ניקי מתקבלת לצוות העיתון והעלילה ממשיכה להסתבך.סדרת "יומני החנונית" מאת רייצ'ל רנה ראסל מארה"ב, הפכה לא מכבר לסדרת "רבי מכר" בינלאומית ותורגמה לשפות רבות. הסדרה מביאה את סיפורה של ניקי ג'יי מקסוול, ילדה חנונית ואמנית מחוננת, שכותבת יומן על חייה. סדרת היומנים כוללת סיפורים מחייה של נערה מתבגרת, שכוללים כעסים ומריבות עם חברים, התאהבויות, אכזבות, חלומות,  תחביבים שונים ומשונים ועוד.

יומני החנונית

 

 

פורסם ע"י

אמא לארבעה הכי מקסימים בעולם. חיה ונושמת רשתות חברתיות. עורכת תכנים ויועצת אסטרטגית. אוהבת לבשל, לקרוא המון ולארח. לא מפסיקה לכתוב, וחייבת פעם בשבוע, גם בחורף, להגיע לים. מכורה להסתובבויות בחנויות עיצוב ובחנויות וירטואליות. בטוחה שביום ממוצע יש יותר מ 24 שעות וששינה ופחמימות זה לחלשים. מחזיקה 2 קבוצות פייסבוק על חינוך והורות. מייעצת להורים. מתווכחת עם מורים. ובסך הכל את כל היתר אתם יכולים לקרוא כאן. חפש

כתיבת תגובה